Pluggdag

Idag är det bara att satsa för fullt på att plugga igen! Fy säger jag bara! Fast måste säga att det faktiskt är väldigt intressant att läsa detta. Nästan läst ut halva boken och det är jätte roligt att lära sig nya saker även fast jag redan kan det mesta. Jag behöver bara lite uppdatering. Hoppas fortfarande att det går bra!

Efter imorgon så är det slut på tentorna och då börjar är det dags att ta tag i de vanliga läxorna igen! Har bara ett prov kvar som jag vet men annars är det väll mest småläxor.

Vi lyckades nyss fixa så jag kommer in på vårat internet! Skit bra verkligen. Så slipper man vara beroende av sina grannar hela tiden. Det är ju bra att jag har världens bästa grannar som har låtit mig använda det ens. Men nu slipper jag klaga på dem för att de stänger av internet när jag behöver det.

Idag så åkte jag till skolan lite tidigare för att åka lite innan. Gud va roligt det är verkligen! Men kände att jag inte hade "läkt" så mycket sen senaste gången så fick väldigt ont flera gånger då jag slog i de redan skadade knäna. Lärde mig lite nytt så är sjukt nöjd över mig själv.

När jag stod beredd för att åka så ringde det från något konstigt nummer och rädd som jag är vågade jag knappt svara. Det var en kille som berättade att jag kunde få komma på jobbintervju om jag ville. Så klart var jag intresserad! Jag måste ju verkligen ha ett jobb så spelar ingen större roll om det inte är världens bästa jobb. För någonstans måste man ju börja. Får tacka Alex för hon gav mig sidan så jag kunde söka in. Hon var nämligen på intervju idag så skulle ju vara skit roligt om vi båda får jobb!

Nej nu ska jag fortsätta plugga så ha en super bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0