Torsdag

Idag är det en seg dag! Har haft många sega det senaste men denna känns värre än de andra. Känner mig som ett tomt sak eftersom min själ antagligen sover fortfarande. Det har den nog gjort hela dagen om jag tänker efter. Det är bara min kropp som har varit vaken och vandrat runt.

Utöver detta så har det varit en bra dag! Hade en sjukt rolig idrottslektion. Kämpade på som bara den tills jag fick extrem kramp. Så går det när man inte har något som ens kan få kallas kondition.

Var också och lämnade in de sista papprena till ibs. Det var översatta betyg och intyg om att jag får ta studielån. Nu så är det inte långt kvar innan jag vet säkert om jag kommer in. Även om jag redan nu är preliminärt antagen så känns det aningen bättre att snart veta till 100%. Fast efter det är färdigt finns det allt annat kvar som måste fixas.

Nu ska jag se på mina serier igen. Har sett klart alla utan greek så nu får jag vänta en vecka mellan varje avsnitt precis som om de gick på tv. Tråkigt att vänta ju! Man vill kunna se fortsättningen direkt!

Men skriver kanske inte mer ikväll så God natt och sov så gott!

Postat av: Viktoria

Sv: Arwen var från en bild, (SÄRSKILT huvudgrejset! Använde tre bilder som referens till det!) men sedan när jag pillade på håret och ansiktet så var jag utan bild ett tag, minns inte vad jag gjorde men jag tror jag såg något tvprogram på datorn eller nåt. <:

Andra bilden, med pollen, var utan referens <:

2010-04-16 @ 13:38:09
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0