Uppdate

Åh vad jag älskar min säng! Sitter helt nerbäddad och myser. Fast är sjukt avundsjuk på Sarah som hade världens både coolaste och skönaste säng. Den var typ 180 eller något och hade en sån där kontrol man kan höja och sänka med! Helt underbart när man t.ex. kollar på tv och inte har tusen kuddar att lägga under huvudet för att komma upp i rätt höjd.
Skulle gärna byta men det verkade inte som att hon var lika intresserad av det tyvärr.

Var iväg med Sarah och köpte pizza och promenaden som vanligtvis brukar gå på en cirka 10 minuter gick på betydligt mer eftersom jag fick hålla Baloo med en hand och påsen med varor som mamma tvingat på mig i andra handen. Just denna gång fick Baloo för sig att han inte skulle samarbeta heller utan han skulle dra som sjutton. Ibland så tycker jag inte om mina hundar, detta var ett sådant tillfälle.

Efter jag hade varit hos Sarah en stund och sett på tv så gick jag hem för att hinna klart med mina inlämningar. Tråkigt att man har massa saker så att man aldrig hinner träffa kompisar som man skulle vilja kunna.

Men nu ska jag fortsätta så att jag kanske hinner göra något mer än läxor på resten av kvällen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0