Trött och bränd

Igår var minst sagt en lång dag. Först så hade vi en lektion som var speciellt för internatiolla studenter. Vi har haft den varje dag denna veckan. Man får lära sig lite om hur man ska hantera kulturskillnader och så vidare. Visst är det intressant men kan bli lite mycket att läsa ett kapitell per dag och sen komma ihåg allt till förhören.

vi fick sluta tidigare för att gå till BBQ:n nere vid stranden. Vi tog mat och gick ner och la oss på stranden för att sola. Det var riktigt varmt och skönt så vi låg kvar där ett bra tag. Dum som jag är så tänkte jag att solen inte skulle ta något under den tiden så jag stuntade i att smörja in mig. Det visade sig vara ett dåligt beslut eftersom jag blev bränd över hela kroppen. Inte mycket men det var så att det började klia över hela kroppen. Har till och med bränt hårbotten. Det var första gången i hela mitt liv som det hände.
Vi hade roligt i vilket fall. Utöver att sola så hade vi lite vattenballongskrig och kastade gris.

Efter stranden så gick jag hem och la mig framför tv:n och somnade. Sov i ca en timme skulle jag tro innan Christopher väkte mig så vi kunde gå till affären.

När vi kom hem så satte vi igång grillen. Det blev kotletter och grillspett. Grillspetten köpte vi färdiga och det var något av det äckligaste jag någonsin har ätit! Kotletterna var dock väldigt goda.

Nu blev mitt inlägg längre och tråkigare än vad jag hade tänkt. Får försöka komma med roligare uppdateringar.

Nu ska jag se på nån film så hejdå :D

Postat av: Anonym

det är kul att läsa vad ni gör därborta så inte tråkigt alls! =) Låter superduper kul iallafall :D

2010-08-20 @ 23:23:10
URL: http://abrazame.blogg.se/
Postat av: Carro

färdiga grillspett är sällan goda asså :<<

2010-08-20 @ 23:32:41
URL: http://promises.blogg.se/
Postat av: helena lilliecrona

Ni verkar att ha det jättebra.

2010-08-21 @ 07:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0