I'm dreaming of a white Christmas

Rubriken säger allt! Jag vill hem och mysa i kylan med min familj. Hellre det än att sitta i Kalifornien där det just nu är 20 grader när jag försöker få julstämning. Många tänker säkert att jag bara klagar i onödan och att det är mycket bättre att vara i värmen. Men nej måste jag säga, inte på jul i vilket fall.

Jul är när man sitta där i sina mörka hem upplysta av stearinljus och man är invirad i en varm filt. Det är ett extra plus om snön vräker ner utanför. Det är det jul betyder för mig. Stämningen och gemenskapen gör att man inte bryr sig så mycket om det är allt utanför dörren.

Så vad skulle man inte göra för att få vara just där, med min underbara familj.

Vill hem till min skeva men vackra julgran!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0