Livet leker!

Just nu är jag i total lycka! Både av en anledning som jag inte kommer berätta om här och sen så klarade jag min practical final idag! Jag var så fruktansvärt nervös eftersom det avgjorde hela ens betyg. Det var att man skulle gå in i klassrummet tre personer i taget. Man fick först sätta upp en lampa och greja lite med den och sen fixa ett C-Stand. Eftersom jag knappt har rört ett C-Stand innan så skrämde det mig väldigt mycket. Det som gjorde alla stressade var att man hade exakt 10 minuter på sig och på den tiden skulle man hinna båda uppgifterna. På sju minuter hann jag bli klar med allt och komma ut ur klassrummet!

Så fick jag veta att jag är ledig både måndag och tisdag. Har två lektioner kvar där jag bara ska ha prov på!

Så nu gäller det att plugga på det sista :D

Nu kan jag bjuda på bilder från hur jag såg ut igår för jag känner mig så himla snäll!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0