Så mätt att jag nästan spricker..

Nu kom vi hem från vår middag. Det blev att äta på sandbar. Extremt god mat! Tvekade lite halvt först eftersom jag aldrig i vanliga fall äter något sådant. Men är riktigt nöjd med min. Det var en burrito eller vad det nu hette med fisk. Var så extremt gott!

Det bästa med det var att det var en ordentlig portion med! Åt tills jag inte orkade mer och kunde ändå ta med resterna. Man måste ju tänka lite ekonomiskt ^^ Doggybag is the shit!

Nu så ska vi snart över och kolla film i ortega huset! Blev ingen bio eftersom ingen kunde enas om en film. Så vi tar någon helt annan istället. Pratades om District 9 och A-Team. Det är riktigt bra filmer båda två men har redan sett båda. Skulle vara roligt med någon ny film man inte sett än.

När jag ändå diskuterar filmer så måste jag påpeka att Resident Evil: Afterlife var en ren besvikelse! Har längtat efter den filmen hur länge som helst och den var verkligen inte ens bra. Det hände inte alls mycket och det var blandat hejvilt från spelet och filmerna. Spelet borde inte dra in i filmen om de inte gör det bra. Älskade det nyaste spelet så blev sent av besviken när de drog in delar som bara gjorde det värre.

Den kanske är bra om man inte har ett intresse för spelen och filmerna men har man det så skulle jag verkligen inte rekomendera denna filmen.



Men nu så ska jag sticka! Take care!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0