Stress.. En naturlig del av livet!

Nu börjar jag bli helt fylld av stress. När man inte känner att man kan sitta still i en enda sekund så har det gått lite för långt. Jag som är en människa som lätt faller in i den onda cirkeln skulle verkligen behöva ett sätt att lugna ner mig.

Men nu har jag avslutat 1 av 3 kurser och det känns verkligen skönt. Dagen imorgon börjar med att göra ett praktiskt prov i cinematographyn. Sen är vi i slutet av filmklassen. Det är bara redigeringen av filmen kvar och skulle kunna tro att vi nästintill är klara med det med. Är nog bara ljudet som är kvar att fixa.

Sen så har vi en inlämningsuppgift och prov i ljudet på onsdag. Något jag verkligen inte är förberedd på. Har ju inte ens hittat något att göra som uppgift.

Sist men inte minst så har jag skriftligt prov i cinematographyn på Torsdag.

Så som högst så har jag 6 lektioner kvar! Kan till och med bli mindre. Det känns väldigt skönt men ändå så är det inte nog med stress för det.

Jag måste se till att allt med försäkringar blir löst efter bilolyckan. Vill inte få hem en saftig räkning som jag inte kan betala själv. Har fått kontakt med tjejen som ansvarar för försäkringen för killen som krockade in i oss. Fick hem ett brev där jag ska fylla i alla läkare som behandlade mig. Minns nästan ingenting från den dagen så det kan hon ju glömma att jag minns deras namn.

Men sen så har vi också att få in studieförsäkran så jag ska få mina pengar från csn. Mamma har fått hem den men jag ska få hit den och tillbaka till Sverige i tid.

Nu har jag nog inget mer att klaga på för tillfället :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0