Färdigt!

Så nu är jag helt klar! Känns ganska skönt faktiskt när det inte ligger saker överallt. Fast har inte fixat hyllan men det orkar jag verkligen inte med idag.

Så såhär ser det ut nu :)





Ser lite bättre ut i vilket fall :)

Nu ska jag sätta mig med min läxa som jag ska ha förhör på imorgon. Det handlar om påverkan. Så till största del så handlar det om Hitler och hans propaganda. Ganska intressant faktiskt! Har alltid gillat historia så när det blir både mediekunskap och historia i samma läxa så är jag glad.


Postat av: Sandra

Ja nu har jag ju sett de 2 första avsnitten och jag vet inte. Hela konceptet känns som att det är snott ifrån Twilight, hela storyn och allt känns som Twilight i serieform istället för film. Det enda som intresserar mig är att få veta mer om Stefan och hans bror. Varför de är vampyrer och all info om det. Skiter fullständigt i hur det utvecklar sig mellan honom och vad hon nu hette. Elena.

2010-02-11 @ 22:55:43
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0