Lördag

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen som jag brukar bli då och då. Men jag tycker att jag har mina anledningar. Igåt kom nämligen min pappa hit för att stanna över helgen. När man inte träffar honom så ofta så känns det viktigare att prioritera än att blogga. Jag satt inte vid datan över huvudtaget igår faktiskt. Hade en riktigt rolig dag med familjen. Vi satt och kollade på tv och hade allmänt mysigt. Idag så blir det Melodifestivalen och ännu mer mys :D

Sen så blir det jätte god mat till också! Ska äta mammas kyckling i "lergryta". Godare variant av kyckling finns verkligen inte! Man tillagar det med grönsaker så det blir lite halvt som en gryta. Efter det så blir det marängswiss och det har jag inte ätit på hur länge som helst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0