Religion

Har haft så där "hemsk" dag. Eftersom flera i klassen sa att vi skulle ha vårat religionsprov imorgon så fick jag panik och Tänkte plugga gärnet. Såklart blev det inte så eftersom jag inte alls var på plugghumör. Det blev att jag satt vid datorn och kollade i boken då och då. Så lite har jag faktiskt läst. Fick senare reda på att det inte var prov förän på Torsdag. Det underlättade väldigt mycket eftersom jag ändå inte får in det minsta lilla i mitt huvud just nu.

Har suttit och läst massa bloggar istället faktiskt :) Har riktiga blogg dagar då jag läser hur mycket som helst. Sedan har jag dagar när jag undrar varför jag ens bryr mig om andras liv. Tror det blir roligare att läsa andras liv när man är trött på sitt egna. När man väl älskar sitt egna så vill man ju hellre skriva om det för att skryta lite ^^

Kanske ska hem till Carro en stund eftersom hon lovade att vi skulle äta bullar med oboy. Sen fick hon också i uppgift att knäcka min onda rygg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0