Söndag

Så är det söndag igen. Den dagen som egentligen undrar vad den går ut på. Det känns som att man alltid har tråkigt på söndagar och önskade att man bara kunde hoppa över dagen. Men nej tyvärr så finns den alltid där. Har verkligen ingenting att göra just nu mer än att plugga. Även om jag verkligen måste plugga så känner jag mig inte så värst motiverad. Men det kommer väll senare när jag fattar hur kort tid jag har på mig egentligen. Känns dock som att allt kommer nu i slutet när jag redan är sönderstressad. Undrar om skolorna gör så medvetet eller om det bara är dålig planering av lärarna.

Men nu är det bara att tänka positvit eftersom det inte är långt kvar till studenten! Jag kan knappt få in det i huvudet. Känns som att det aldrig skulle hända mig. Känns som det var igår mina systrar tog studenten och jag undrade hur de kunde bli så stora så snabbt och nu är det min tur. Tycker dock att det är lite konstigt att vi inte har fått våra studentmössor ännu. Vet inte om det bara är våran skola som inte fått dem eller om det gäller alla skolor.





Nu ska jag sätta igång med mitt pluggade så får se om jag kommer vara mer aktiv här idag :)

Postat av: Karoline

Oj när beställde ni? Vi fick våra vecka 6!

2010-03-21 @ 20:33:03
URL: http://karolines.webblogg.se/
Postat av: Viktoria

Det är jättesegt, vet att vissa har börjat få nu, men det är väl segt för oss som vanligt .__. Synd för dem som får det felstavat och så bara o; (är ju alltid massor som får det)

2010-03-21 @ 21:45:35
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/
Postat av: Viktoria

vecka 17 ska vi få dem, dvs om fem veckor :(

2010-03-23 @ 19:53:42
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0