Boring......

Just nu sa sitter jag och vantar pa Chris som sitter och spelar in med sin grupp. Har verkligen jatte trakigt eftersom jag inte har nagot att gora. Jag ar som ett litet barn som maste ha nagot att gora hela tiden for att ha kul. Det blev dock lite roligare nu eftersom de borjade med sjala inspelningen.

En tjej som ska gora rosten for en mamma later som hon ar tagen dirket fran en porrfilm. Det ar hur svart som helst att halla sig fran skratt.

Kommer nog skratta annu mer nu for nu ska Christopher gora sina rost. Han kanske ar jatte duktig men som det kanns nu sa kommer jag do lite halvt av skratt.

Nu kan jag inte skriva mer for det later jatte hogt nar man trycker pa tangenterna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0