Allas lilla prinsessa

Nu har det gått ca en vecka sen min underbart söta syster dotter Eleonora kom till världen. Jag är redan helt förälskad i henne och jag har inte ens träffat henne ännu. Men har fått se henne i skype och idag var hon till och med vaken. Hon gjorde de absolut sötaste ljuden jag någonsin har hört en bebis göra. Hon lät nästan som en hund i vissa tillfällen.

Kan ju säga tyvärr Malin men du kommer inte få ha henne själv första veckan jag är hemma. Då ska jag ta igen vår missade månad :D

Måste ju säga att jag älskar hennes namn med. Så unikt och vackert. Ett namn man kan växa i. Sen kommer hon ju bli min lilla Elli med. Redan bestämt att jag ska kalla henne för det.
29 dagar och sen kommer jag för att träffa dig Elli :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0