Grattis!!!

Tillägnar detta inlägget till Caroline som blir 17 år idag! Känns sjukt att skriva det nu eftersom det inte är hennes födelsedag ännu här. Men antar att man går efter svensk tid då hon är svensk :D

Det känns hur roligt som helst att se henne bli äldre och äldre. Jag trodde det skulle vara jobbigare än det är eftersom hon alltid har varit som min lillasyster. Men att se henne växa upp, bli mer och mer vuxen känns så himla bra. Hon har verkligen utvecklats till det bästa en tjej i hennes ålder kan vara. Jag är så sjukt stolt över henne och längtar tills nästa år då hon blir myndig och hon kan följa med mig ut på lite äventyr :D

Älskar dig pyret <3 Du är den bästa av de bästa och det hoppas jag att du vet om.










Postat av: Carro :D

Åååh tack! :D Ett helt eget inlägg på din blogg, vilken ära! :D haha :D Men du ska inte säga att det är jag som blir stor när det är du som fyller 20 i år :o det om något är fan galet! :o:o Jag är juh rena plutten om man jämför med dig!! :D:D



Så jäkla gött att du kmr snart, det är inge bra när du inte är här vettö :D

Älskar dig med Polarn! :D<3

2011-03-31 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0