Stackars fötter

Så idag bröt man den vanliga vanan av att bara sitta hemma framför datorn hela dagen. Även om jag inte gick ut förän klockan var ganska mycket. Jag behövde gå och köpa nya underkläder eftersom alla jag har av någon anledning har blivit uttvättade och äckliga på samma gång. Så vi begav oss till stan och för att vara extra fin slängde jag på mig ett par högklackade, dum idé. Innan vi ens hunnit komma fram så värkte fötterna och jag kände av att jag skulle ha tränat lite mer att gå i klackar. Varför ska det vara så svårt bara för att jag älskar det?

Hur som helst så fick vi för att ta ut pengar och efter det så hade tanken om att gå och handla underkläder helt blåst bort. Vi bestämde oss för att gå och köpa biljetter till filmen Rango. När vi kom dit så var det ca två timmar tills nästa visning av den så vi bestämde oss för att leta upp en resturang och äta ute för en gångs skull.

För första gången i hela mitt liv så testade jag italiensk mat. Jag kunde inte ha varit nöjdare! Åt pepparstek med champinjonsås och vitlöksmos. Potatismos smaksatt med vitlök med andra ord :D Satt inte och åt mosad vitlök. Det var så fruktansvärt gott och personalen var hur trevlig som helst. Skulle gärna gått dit oftare men det är en lyx jag inte kan ha för ofta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0