I'm sooo happy!!!!

Yes it's true! I'm actually happy :D
Haha neh ska inte skriva pa engelska idag :) Aven om det kanns battre med detta tangentbordet. Sa slipper man lata som ett pucko som inte kan skriva ordentligt.
Men men! Sa da ska vi da ga till anledningen till varfor jag ar sa glad.
Idag var sista "lektionen" i teatern. Vi skulle kolla igenom allas scener och ge kritik. Deen har lararen har kampat med mig hela aret och sagt att jag har "a big Emma on my shoulder". Detta innebar med andra ord att jag hela tiden haller tillbaka mig sjalv. Att jag ar for ratt for vad alla andra ska tycka att jag inte lagger hela min sjal i det ja gor. Sa nar jag hade gjort scenen forra veckan sa gav han mig en high five och sa att det var det basta jag nagonsin har gjort. Det okade ju mitt sjalvfortroende betydligt.
Men sa idag nar vi kollade pa det sa nar vi det var over sa apploderade alla som man gjorde efter man sett alla. Sen sa bad han alla att applodera at mig med. Han skadade aven hand med mig och sa att jag var som en helt annan manniska. Hur jag var innan och hur jag var nu var som dag och natt. Det gjorde min dag!
Sjalvfortroende boost ar alltid bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0