Tisdag

Det borjar verkligen kanns av att detta ar slutet. Haller pa med sista uppgifterna i alla amnen och det ar verkligen inte mycket kvar. som jag har forstatt sa ar detta sista "riktiga" veckan i skolan och efter det sa ar det bara finals. Sen sa har vi var avslutningslunch med ibs pa fredag. Kan inte ens fatta att om nagra dagar ar det bara en vecka. Det later helt ofattbart for mig. Jag vet inte ens vad det innebar att komma hem. Jag antar att folk har trottnat pa att lasa om detta men det ar det enda som ror sig i mitt huvud sa kan inte slappa det.
For ovrigt sa kopte jag ju sanna dar vaccum pasar till packningen. Trotts det far vi inte plats med allt. Det varsta ar att det ar sa pa gransern. Jag far ner massvis med klader pagrund av pasarna men jag far inte ner allt. Anda har jag rensat ut tva sackar med saker vi inte kommer ha med oss. Bade gamla klader och papper. Det ar sjukt hur mycket papper man drar pa sig pa ett ar.
Men som sagt blir vall att kopa en vaska till och hoppas pa att det ska funka.

Postat av: Viktoria

Ni kan väl betala extra för att få med mer packning vad gäller vikten? Bara en tanke :)

2011-05-12 @ 23:17:49
URL: http://worriedshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0