Long time no see

Så då var det ett tag sedan man skrev här senast. Har varit helt uppbokad det senaste. Har nämligen fått en lägenhet! Ska delas med min syster och ser fram imot det så himla mycket! Min första riktiga lägenhet. Trodde aldrig att jag skulle ha både jobb och lägenhet såhär fort. Tur skulle jag nog kalla det.
Tror det gäller att inte vara för kräsen bara.

Så idag börjar flytten på riktigt. Alla kläder ska ner i påsar och sen ska det börja köras lass dit. Gör ont i magen på mig och jag är sjukt nervös!

Föresten lägger till en bild på håret när det är fixat :) sa ju att jag skulle visa vilken färg det blev!


Postat av: Viktoria

Lycka till med lägenheten! :D

Fin du blev i håret förresten :)

2011-10-29 @ 12:51:57
URL: http://worriedshoes.blogg.se/
Postat av: Rebecka'

jättebra blogg, fortsätt så! :) hur är det mej dej idag? kram

2011-12-15 @ 19:15:41
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0