Den hopplösa grodan!

Så var det fredag och den dag i veckan då alla är på gång, förutom jag! Ligger helt utslagen på mammas säng och orkar inte röra mig en centimeter. Knappt så jag orkar skriva.

Kan ju klargöra att jag med inlägget igår inte menade att jag skulle gifta mig med Mattias xD folk som missförstår har jag märkt! Neh i de banorna tänker jag inte riktigt ännu!!

Tänkte att jag skulle bjuda på en fin bild som beskriver vad jag gör mellan samtalen på jobbet. Sitter och målar och skriver all möjlig skit. Men här så fick jag för mig att jag skulle måla en groda. Bara det att när jag målat halva så kom jag på att jag minns inte ens hur en groda ser ut. Det försvann verkligen ur huvudet. Så blev nån läskig ailien groda istället!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0