Händelserik dag!

Idag har det hänt mycket om man jämför det med en vanlig måndag för mig. Har hämtat ut biljetter både till Cesar Millan och Avengers! Är lycklig med andra ord. Bokade om biobiljetterna så det gick från att bara vara jag och Mattias till att vara en grupp på fem. Var även extremt snäll och bjöd med min syster :D

Sen efter biljetterna var avklarade så följde jag med Mattias som skulle köpa mat till sina duvor. På hemvägen började det ösregna och då passade vindrutetorkarna på att lägga av mitt på motorvägen. Så vi stannade och rusade ut eftersom vi inte riktigt kände för att sitta kvar i bilen på ett såpass farligt ställe.

Så stod där tills regnet slutat och hann ändå till jobbet. På rasten så kom även Carro och hälsade på! Så där har ni min dag sofar!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0