Konsten att vara vuxen!

Känt mig extremt vuxen och dessutom väldigt duktig idag! Satte mig ner och betalade hyra och räkningar. Utöver det så gjorde jag också en budget för att veta lite hur månaden ser ut. Visst har jag inga förmögenheter att leva på men vet i vilket fall att jag har lite så jag klarar mig månaden ut utan några större problem (kanske några småproblem bara) :)

Satt där länge och klurade tills jag märkte att det var en kvart kvar till jag skulle gå till bussen. Då går man ifrån att vara lugn till att springa runt och skrika för sig själv. En vanlig syn för dem som känner mig då jag inte alltid är den bästa på att planera min tid.

För att toppa att jag hade skit bråttom så regnade det och jag tänkte att nej jag behöver inget paraply det duggar ju bara. Halvvägs började det ösa ner och jag har bara en vindjacka :)

Det gick bra det där med att vara vuxen!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0