Sjukling

När jag var i USA kändes det som jag aldrig var sjuk. Inte heller perioden när jag kom hem. Men nu det senaste är jag sjuk titt som tätt och ofta krampar magen så man knappt vet vart man ska ta vägen. Vill veta vad som har ändrats, vad som har gjort att min kropp inte längre samarbetar.

Mamma säger att det är mina sömnvanor som spelar in. Om jag bara ändrade dem så skulle allt komma naturligt sen. Det och hur jag äter då. Men känns inte som att det är därför. Haft dåliga sömnvanor i år nu. Inget som har uppkommit nu det senaste. Det känns som att det borde ha påverkat mig tidigare.

Men men nu orkar jag inte spekulera mer i det. Känns som jag inte kommer förstå mig på det ändå. Just nu ligger jag i Mattias säng. Inte tagit mig härifrån sen i lördags i stort sett. Var hemma hos mamma under dagen på lördag och sen åkte jag tillbaka hit på kvällen. Igår skulle jag åkt hem men kom inte upp ur sängen förän fyra tiden pga feberdrömmar. Så orkade inte ta mig hem.

Nu hade jag i alla fall tänkt läsa lite mer i min hundbok och sedan vila lite till. Finns inte så mycket mer att göra här ändå. Mattias håller på att flytta så finns inget kvar här. Sen är han inte här heller så har inget sällskap.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0