Sömnlöshet vid bästa tillfället

Tyckte att jag la mig i ganska hyfsad tid igår. Ett tag efter tolv och sen så gick det såklart inte att sova. Dum som jag var trodde jag att det skulle försvinna snabbt om jag bara blundade. Plockade upp mobilen då och då för att dels kolla klockan och sen för att det blev så tråkigt att bara ligga där. Sista gången jag kollade tiden var klockan 5 och då tog det fortfarande lång tid innan jag somnade!

Det skulle inte vara någon fara om jag skulle börjat jobba 3 som vanligt. Dock så börjar jag ju 9 på fredagar. Så när klockan ringde vid halv 8 var jag inte helt överlycklig. Är bara att stå ut på jobbet och sen ska ja banne mig hem och sova!


Postat av: Rebecca

samma här, kunde inte sova alls inatt :(

2012-01-13 @ 08:53:48
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Want to be good

Hejhopp! Vi är två tjejer som nu har startat en träningsblogg med inspiration, motivation, träningstips, övningar m.m. Så är du intresserad av att bli peppad att komma igång, kika gärna in! :)

2012-01-17 @ 10:16:56
URL: http://wanttobegood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0