Dagtid <3

Nu är det inget mer kvällsjobb för mig! Aldrig mer sluta klockan nio och inte vara hemma förän tio på kvällen.

Jag är så fruktansvärt nöjd! Jag klarade inte av det här med kvällstid i längden.

De första månaderna var det lugnt eftersom man gjorde allt för ett jobb. Efter ett tag lägger ju sig det där lite halvt desperata och då blev också tiderna lite svårare. Det var ju inte så att jag slutade gilla mitt jobb, absolut inte! Tvärtom snarare :) Det var bara jobbigt att aldrig hinna träffa någon och att sova bort hela morgonen.

 

Men idag imorgon jobbar jag 12-18 och efter det kommer jag att jobba 08:30-17:15. Perfekta tider men kommer bli svårt i omställningsfasen :)


Postat av: Alexandra

Fler timmar - mer pengar! Skönt för dig :) Rätt så bra tider :)

Svar: JA :D Vem tackar nej till pengar! <3 Kom tillbaka och jobba med mig! Så slutar jag tjata sen :)
Emma

2012-07-30 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0