Fullspäckat!

Jag är helt slut nu efter de senaste dagarna! Känns som jag har varit igång nonstop men har varit riktigt kul.

 

I onsdags så fick Zelda ta ett litet besök till mamma och då passade vi på att träffa Sarah och Jonathan. Vi tog det lugnt hemma och begav oss sedan ut på stan och härgade. Det var väldigt tomt ute men man fick underhålla sig med annat. T.ex. att kolla på en kille vars inledande raggningsreplik inföll en highfive. Funkar det på nån?

 

Sen igår så kom vår allra käraste Alex på besök och åt middag med oss och sen såg vi på film. Myskväll på hög nivå!

 

Idag så har jag varit hemma hos Mattias föräldrar och hjälpt dem att måla. Slitigt men roligt! De böjd även på kebab som tack :) Så för tillfället ligger jag på sängen helt utslagen med en sovande hund på mig. Ska snart ta en välförtjänt dusch med.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0