Blast from the past!

Jag satt och kollade på gamla bilder förut. Jag insåg efter jag skrivit de förra inlägget att jag verkligen har förändrats mycket under åren. Man tänker knappt på hur många olika färger och frisyrer man hinner med på ett par år.
 
Så jag tänkte faktiskt lägga upp ett par av de bilderna så ni kan se skillnaden! Det blev ganska många bilder :)
 
Försökte lägga dem i hyffsad tidsordning med! Känner mig lite ego när jag lägger upp såhär mycket bilder på mig själv :)
 
 
 
 
 

Postat av: Carro

Åh va kul! Helt sjukt hur mycket du förändrats under åren :o Tycker du ska fortsätta med rött, passar dig as bra :D vill me ha det, men vågar inte riktigt :o

Svar: Haha ja och ändå har jag inte letat upp alla förändringar xD Finns mer!Jag gillar rött men vet inte hur länge jag orkar färga det! Har ändå haft det sen i december! Över ett halvår ju! Bara att testa! Du kan ju färga över det i värsta fall :)
Emma

2012-06-24 @ 17:15:28
URL: http://carronen.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0