Jag är inte van

Idag åkte Mattias iväg till high chaparall där han brukar spendera ett par dagar varje år. Det är en sån där killgrej som jag inte får följa med på. Jag har ju inga problem med att han åker iväg men kom på att detta är första gången sen vi blev ihop som vi faktiskt är ifrån varandra på riktigt.

Visst vi har haft så man kanske inte träffas på två dagar tidigare men då har vi pratat jätte mycket i telefon och nu det senaste har vi ju träffats varje dag då jag praktiskt taget bor hemma hos honom.

Så nu när jag inte ska träffa honom på flera dagar känns det jätte konstigt. Jag är ju inte van vid att vara utan honom :)
Men jag överlever! Det är ju nu jag kan passa på och göra saker som han inte tycker om :D Typ som att lyssna på min musik med jätte högt ljud! Han tycker inte om min musiksmak direkt.

Nej men jag hoppas att han har jätte kul och jag längtar tills jag får träffa honom igen. Tiden går nog fortare än vad man tänkt sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0