Lördagen som Gud glömde!

När jag vaknade på morgonen igår så hade Mattias redan åkt till jobbet och kände inte för att vara ensam så ringde min bror som kom in till stan och träffade mig. Vi började med att gå runt i lite olika affärer. Fick köpt mig ett nytt skal till mobilen och sen en rakhyvel till Mattias. Han klagar alltid på den han hade så tänkte att då kunde jag vara lite snäll!

Så gick vi och köpte bullar och dricka. Eftersom solen tittade fram så satte vi oss på lejontrappan dör halva Göteborg verkade ha samlats! Vi satt bara och prata och helt plötsligt står det en kille bredvid oss och klär av sig naken för att sen hoppa i vattnet. När han kom upp igen så applåderade alla och hans vänner kom och sa hur stolta de var.

Samma kompisgrupp kom tillbaka ett flertal gånger för att be folk visa brösten och sjunga nationalsången för pengar. De lyckades samla ihop 2 kr! Efter det kommer det ett flertal superfulla män i kajaker som låter som bara den.

Sist men inte minst fick Emil fågelbajs i huvudet precis när han satt och pratade om det. Det är inte vad jag kallar för en vanlig lördag :)

Spenderade resten av kvällen hos mamma med hela familjen och såg på Iron man!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0