Slappis dag

Som jag lovade förut så skulle jag ju försöka skriva när jag kom hem. Nu ska jag faktiskt se till och hålla det!
Har haft en riktig slapp måndag sofar. Riktigt skön faktiskt. Det gick bra på jobbet och jag har inte haft så mycket planerat så har kunnat ta saker i min egen takt. Live is lovely!
 
Så när jag kom hem från jobbet så fann man självklart Mattias med sin nya gitarr som han köpte imorse. Har fått se den via mms och imorse men ändå kommer kommentaren: Har du sett min fina gitarr? :D
Han verkligen sken upp och det är riktigt fint att kolla på hur någon kan vara så lycklig över något. Så njuter av all fin musik han spelar och fortsätter min slappa dag!
 
 

Postat av: Mattias

Någon som sett mmin fina gitarr?

Svar: <3
Emma

2012-06-25 @ 23:16:52
URL: http://www.illusionister.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0