Söndag

Idag har det verkligen inte känts som att det är en söndag! Det har varit fullt upp sedan jag vaknade. Först upp och duscha och sedan började jag röra mig mot stan. Blev avsläppt i stan av Mattias då jag upptäckte att jag nästan hade en halvtimme till godo innan jag skulle ta spårvagnen.
Gick in i lite affärer och kollade kläder och hittade som vanligt tusentals saker jag ville ha.

Sedan mötte jag upp Sarah för att vara hennes +1 (var en till tjej med så kanske blir +2 :D) på model house. Hon skulle nämligen på intervju då och då fick vi följa med och testa på det.

Det var riktigt kul! Alltid trevligt att träffa Sarah och sen är det ju roligt att bli sminkad och ta kort. När vi kom hem till Sarah märkte vi dock att vi fått fel skiva så har inga bilder.

Efter det åkte jag till Mattias och var med en stund på en fotografering de hade där. Efter det har vi både hunnit handla, laga mat och sett ett flertal avsnitt av True blood!

Lägger upp en bild med kläderna jag köpte med!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0