Heldag

Så då har man varit uppe i närmare ett dygn. Det har varit full rulle hela dagen med först med jobb. Sedan blev det som sagt att träffa Alexis och ha sushidejt. Fick snackat av mig lite vilket var jäkligt uppskattat! Har ju inte så många "nära" vänner så får passa på när man träffar en av dem man verkligen kan vara sig själv med :)

Mötte sedan upp min lille älskling efter han slutade jobbet och åkte hem till honom och hade myskväll. Var fruktansvärt mysigt och såg idag för första gången grinchen (känner mig lite efter!).

Nu har han sovit i flera timmar och jag har underhållit mig med hans tv som har ett programbibliotek. Kollade på det avsnittet av big brother som jag hade missat och lite annat smått och gott.

Inte en chans att jag kommer kunna sova inatt då jag är hur pigg som helst fortfarande.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0