Inget för mig?

Jag är nog ingen bloggare. Känner att jag glömmer av att skriva lite allt för ofta för att det ska funka. Men samtidigt så älskar jag att skriva. Få ur sig allt det där man ständigt går och tänker på.

Så behövs för att man ska vara en bra bloggare? Att man vara uppkopplad dygnet runt? Att man ska vara sjukt modemedveten eller vara jätte duktig på något (som att fotografera till exempel) Jag är nog nämligen ingenting av det där. Har inte tillgång till internet hemma så de enda gångerna jag kan koppla upp mig är när jag sitter på mobilen. Sen är jag verken modemedveten eller är sådär skamligt bra på någonting.

Jag är bara jag om man säger så. Lilla vanliga Emma som inte har så mycket intressant att skriva om. Har funderat både en och två gånger på att lägga ner bloggen och satsa fullhjärtat på det riktiga livet istället. Men tror den får stanna kvar, i alla fall för ett tag. Så får vi väll se hur ofta jag skriver. Förhoppningsvis blir det lite oftare och om lite mer intressanta saker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0