Senaste veckan

Fick kommentaren av min käre pojkvän häromdagen att jag skriver alldeles för lite inlägg om honom.
Kollade på mig med puppyeyes och frågade varför jag inte nämde honom lite oftare.
Jag som själv tycker att det bara blir sånt jag skriver om. Så får väll nämna nu att jag är hos honom :)
Då känner han sig nog stolt när han läser detta, vad gör man inte för dem man älskar!

Så det har gått en vecka sen senaste inlägget och vad har då hänt sedan dess. Ganska mycket skulle jag säga. Lyckats både få en magsjuka och bli av med den, firat stora syster som fyllt år, jobbat och sovit en hel del. Haha ja nu var detta kanske inte så mycket som jag fick det att låta som. Men är man sjuk så känns alltid tio gånger mer än vad det faktiskt är.

Roligare än så har nog faktiskt mitt liv inte varit!

Just nu sitter jag och kollar på när Mattias sitter och skäller på en sladd som han sitter och skär i. Haha lät farligt men han intygar om att han är elektriker så är ingen fara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0