Sol <3

Åh vad jag älskar solen som hela tiden är framme nu! Man känner sig dock mindre och mindre taggad över att jobba när det är så fint. Men jobbdagarna känns inte lika långa dock eftersom det mörknar senare. Så missnöjd är jag inte!

Nu sitter man i vilket fall på bussen påväg till stan för att jobba. Höll på att dö av värmeslag när jag gick utanför dörren. Jag som tidigare levt i min mössa fick tänka om. Hann med att sitta och sola i några minuter innan bussen kom med. Det var helt underbart! Men nu är jag framme så hinner inte skriva mer just nu :)


Postat av: Alexandra

Sv: och jag funderar på att hoppa av :o Det är mer plugg än vad man tror. Och jag är inte ens säker på om jag vill bli detta. Men testa sök in :) Du tycker ju om barn!



Och ja, det är tråkigt att jobba när det är sol ute, synd om dig :(

2012-04-04 @ 14:42:30
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0