Sommar?

Seriöst har vi hoppat över våren i år? Känns nästan som det är tidig sommar istället.
När man kommer ut i solen så blir man helt svettig av alla tjocka kläder som för bara några dagar sedan var nödvändiga. Man blir nästan chockad av hur snabbt det kan gå!

Det som är lite jobbigt för mig är att jobba kväll när det är så fint väder. Man vill bara ut och springa och hoppa men hinner aldrig. Får leta efter ett jobb på dagtid istället. Men vad skulle man jobba med då? Vet inte va jag vill håll på med faktiskt. Vet bara attt jag vill komma ut i dagsljuset lite mer och få mer tid att vara med vänner och familj.

Men nu börjar jag om tre minuter så hinner inte skriva mer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0