Båtar och fobier

Ännu en varm och skön dag. Vad ska man då hitta på idag när man till och med är ledig. Jo jag ska ut och åka båt med med Mattias, Jocke, Sanna och Samir :) Ska bli riktigt roligt faktiskt för jag brukar ju oftast inte utnyttja soltimmarna. Så nu ska jag faktiskt se till att göra något.

Lite orolig är jag dock eftersom jag har lite av en fobi för båtar. Avskyr tanken av att tänk om man ramlar av eller om det skulle gå hål i båten. Det är då man får säga till sig själv att skärpa sig!
Fast ju rätt många fobier så man blir ju inte direkt förvånad!

Haha något jag tycker är extremt komiskt är att jag har en extrem fobi för att prata i telefon med folk. Jag vill inte ens ringa och beställa pizza. Det roliga med det är jag jobbar som just telefonförsäljare :)! Men på jobbet är fobin som bortblåst. Lilla udda Emma :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0