Prioritering!

De senaste dagarna har jag faktiskt inte prioriterat bloggen så mycket. Det har varit underbart väder och jag har spenderat all min lediga tid med familj och Mattias. Så allt annat har fått komma lite efterhand. Kan säga att gårdagen var en helt underbar dag! Vaknade av att min favoritbebis klättrade på mig och ville visa sin docka. Åkte med Malin till stan och köpte present till hennes kompis och sen satt i solen och umgicks med min kära mamma.

Sen var det dags! Det jag hade längtat efter sedan december skulle äntligen ske! Skulle åka och se på Cesar Millan. Jag visste knappt vad jag skulle ta mig till. För dem som inte vet så är detta min största idol då jag är väldigt hundintresserad. Showen var grym! Det var så mycket fokus just på energin man utspeglar. Blev ännu mer peppad att börja kolla djurutbildningar!

Hittade en idag för 24 tusen och utan studiestöd. Man kunde avbetala så kan jag jobba och plugga samtidigt så kanske det är möjligt men inte annars. Vi får väll se!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0