Somna nu då!

Ännu ett nattinlägg! Ligger helt klarvaken i sängen bredvid en sovande Mattias. Legat i en timme och bara blundat men fungerar inte. Mitt huvud går på högvarv och vill bestämt inte sova. Funderar på att gå till en läkare och be om sömntabletter! Bara för de första dagarna tills kroppen inser att det faktiskt är natt.

Men självklart är det ingen hållbar lösning. Jag måste helt enkelt ta bebissteg och börja vända på dygnet. Kanske börja med att lägga mig en timme tidigare och när det väl fungerar kan man ändra på ännu mer. Blev mer att jag satt här och dividerade med mig själv än ett bra inlägg men någon kanske tycker att mina udda inlägg är roliga :)! Knappast men va fan ni får stå ut med att jag är tråkig imellan åt också :D


Postat av: Rebecca

åh det är så jobbigt när man inte kan somna :/

2012-05-23 @ 13:51:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Det är hemskt att inte kunna sova. Kom över det problemet när jag och Henke flyttade ihop, för han lägger sig vid nio när han jobbar. Så nu är det skitjobbigt på helgerna i stället, särskilt om man är på en fest och kämpar för att hålla ögonen öppna redan vid elvatiden :o

2012-05-24 @ 13:40:06
URL: http://worriedshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0