Terese 18 år <3

Idag är ingen vanlig dag för idag är Terese födelsedag :D Grattis !!!!



Bjuder på en gammal bild på Terese från vårat konfirmationsläger

Idag blir det först att vara i skolan och börja filma på våran kortfilm som vi engentligen skulle gjort igår och sedan ska jag hem till Chris och fixa iordning mig och sedan bär det vidare hem till Terese som ska ha tjejkväll eller vad hon vill kalla det :D kul ska det bli i alla fall :D


Postat av: TeBe

Svarar här för att det är lättare :D



Nej jag är inte ett dugg arg på dig eller Chris, men jag tror att den första veckan efter festen blev lite speciell för alla var irriterade och typ inget hade rätts ut ordentligt.

Men jag pratar ju med Chris typ varje dag :)

Jag tyckte också vi snackade riktigt mycket och hade bra kontakt under den kvällen.

Det är bara att säga hej när du ser eller så gör jag det om jag ser dig ;)



Kram

2009-04-24 @ 17:09:46
URL: http://tebe.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; tack så mycket :)

kul att du gilla designen :)

2009-04-26 @ 14:08:45
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Terese

HAHA... fyy fan vilken het bild du har hittat

2009-05-05 @ 14:33:13
Postat av: Terese

Fyy fan vilken het bild du har hitta

2009-05-05 @ 14:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0