Tillbaka efter en tyst period

Nu har jag varit riktigt dålig med att skriva igen men jag har faktiskt en ursäkt och en riktigt bra en ^^ Var nämligen på fest på fredagen (skriver mer om det snart), åkte upp till Tjörn på lördag morgon och stannade där till måndag (finns inget internet där) och sedan jobbade jag igår och resten av tiden var jag med Christopher.

Åter till festen nu då, det var hemma hos Axel och det var flera av mina vänner som skulle dit så jag var helt överlycklig över att jag hjälpte mamma med att fixa bil så att jag kunde gå dit. Skullle hon inte kunnat låna bilen så skulle jag fått åka upp till Tjörn redan på fredagen eftersom mamma inte kunde få med sig både packning och hund på bussen. När jag kom dit så satt vi mest och små pratade och ingen hade börjat dricka än. Med tiden kom fler och fler människor och stämningen blev bättre och bättre. Jag började prata med nya människor som var extremt trevliga! Sen började jag också prata med vänner jag hade tappat kontakten med ganska mycket. T.ex. Tobbe som jag var fruktansvärt glad att få prata med igen. Sen började saker förändras. Det dök upp en människa som väckte gamla minnen för mig och för andra där. Det var väldigt svårt att hantera det men tillslut verkade allt bli bra igen. Men då dök en annan jobbig situation upp som förvärrade allt betydligt mer. Alla som var där vet vad som hände och ni vet med att jag är väldigt ledsen för det som hände men just då gjorde jag det som kändes rätt för tillfället.

Mer kommer jag inte skriva just nu eftersom jag sitter inne på min lektion och måste hänga med extra mycket eftersom jag fick ig varning i just det ämnet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0