Hej alla söta!

Nu ska jag äntligen skriva ett inlägg igen! Gud vad jag har saknat min blogg känner jag :) Inte för att den e direkt omtalad o häftig men det e skönt att bara ha så man kan skriva av sig lite. Så nu är jag uppe mitt i natten igen men vad ska man göra? Kan ju inte sova så känner nästan att det är bättre att göra något som tröttar ut än så somnar man tillslut. Kanske borde träna eller något i den stilen :D skulle få muskler på köpet kanske! Låter inte det underbart? Ska göra ett nattligt tränings schema så att jag både får träning och en god natts sömn! Jag är nog den smartaste människan i värlen just nu!

Haha nej men man får så roliga idéer när man sitter uppe på kvällen. De känns skit smarta och bra precis då men nästa dag undrar man vad man tänkte egentligen.

Nej men nu ska jag se om jag kan vara lite aktiv så att min kropp blir trött! Hoppas alla sover gott redan :D 


Postat av: alexbalex

Hahaha, jag brukar faktiskt tänka så med! när jag är pigg på natten som nu (a ttp fundera på att gå ett varv runt huset o.o måste ju få ur energin !

Men emma! Vi måste träffas innan skolan börjar! har inte träffat dig sen, skolavslutningen?! din upptagna människa, se till & ha tid för lilla alexandra nu :)

2009-08-03 @ 02:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0