Nu får jag allt se till att rycka upp mig!

Nu har jag varit nere för länge. Jag har inte varit sådär överdrivet ledswen och så men såpass att jag inte kan sova utan hemska drömmar och vakna och känna att jag inte vill upp fast jag sovit i över 10 timmar.

Jag vill tillbaka till den glada Emma som vaknade med ett leende på läpparna! Och nu ska jag se till att det blir så! Jag ska ta en välbehövd dusch och fixa iordning mig och sen ska jag bara tänka positivt från och med nu! Så från denna stund så kan det helt enkelt bara gå uppåt.

Så nu får vi se om det funkar, jag hoppas det i vilket fall!

Postat av: hazelnooet

då får du gärna dela med dig av din positiva glädje, så jag får lite ljus i min värld också.

sov så du e pigg till imorgon :) FOTO,here we come.

2009-12-08 @ 22:51:18
Postat av: Emma/Balsam

Det kanske bara är pga vädret, det är så mörkt och jävligt nu ju.

2009-12-09 @ 08:17:15
URL: http://hushmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0