Hemma i vilket fall..

Nu är man i alla fall i Göteborg igen eller har varit det i några dagar men har inte haft tillgång till internet så skriver först nu. Kan ju påpeka att mitt humör är mer nere nu än vad det har varit på mycket länge och ja de finns sina anledningar till det. Men jag försöker vara glad och flera gånger funkar det men ibland så vill kroppen bara inte. Men igår så va jag med familjen och Christopher och kollade på denna nya Harry Potter filmen vilket var väldigt kul och jag gillade verkligen filmen som visade sig vara extremt mycket bättre än den förra. Sen sov jag över hos Christopher och idag på morgonen åkte jag och mötte mamma, mormor och Emil i Frölunda där min mormors syster bor som vi skulle hälsa på. När jag kom hem så träffade jag Sarah som jag inte varit med på ett ganska bra tag så ja de var riktigt kul nu speciellt när man verkligen behövde få upp humöret.

Postat av: Erika-foto-mode-pyssel

Hoppas humöret går upp igen!

2009-07-16 @ 23:30:39
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0