Hemmafixar'n

Känner mig verkligen kreativ idag eftersom jag som sagt igår natt fick för mig att fixa i ordning mitt rum så har jag nu börjat måla min "tv bänk" (gammal ful brun byrå) svart och insidan av lådorna blev röda. Gillar verkligen resultatet än sålänge men är ju långt ifrån klar. Lägger upp en bild på den när den är färdig. Sen målar jag också några hyllor jag köpte för flera år sedan men har bara fått upp en av dem och de har en jätte ljus träfärg som verkligen inte matchar resten av rummet. Har bestämt att hela rummet ska utgå från min underbara svarta hylla.

Bjuder på en gammal och suddig bild som inte ens ser hela hyllan på :D men ja älskar den ändå och nu för tiden har jag lite snyggare ordning i den :D


Postat av: Sandra

snyggt ju :)

2009-07-01 @ 16:42:51
URL: http://saaandralin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0