Ny dag men fortfarande trött.

Blä va trött jag är idag känner jag. Det var en sådan dag men egentligen aldrig ville gå upp ur sängen. Men men det blir väll till att få i sig frukost så man får lite ny energi.

Idag så ska jag först städa lite hemma och sedan så åker jag till Christopher så kommer vi antagligen åka till Härlanda tjärn och bada eller något annat i den stilen. Kan vara skönt faktiskt :D Hoppas det är varmt i vattnet i så fall eftersom jag är världens badkruka, fast de borde ju vara varmt me tanke på vilken gasande värme vi har haft de senaste.

Postat av: Anonym

det är jätteskönt i vattnet nu :D

2009-07-02 @ 11:09:53
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Tack så mycket söta :D Visst kan vi göra det. Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig. Kram

2009-07-02 @ 13:04:19
URL: http://sandysplace.se
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Har lagt till dig med nu :)

2009-07-02 @ 20:33:47
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0