Blä på vädret!

Det är verkligen INTE kul att vara ute när det verkar som  himlen brister över dig. Ännu värre är det att sälja tidningar i det vädret. Hann med att sälja 2 tidningar innan jag gav upp och bestämde mig för att vänta till klockan 10 istället. Så snart bär det ut i det hemska vädret igen. Det har slutat regna lite i alla fall och det är ju bra.

Måste verkligen skaffa ett bättre jobb så jag slipper detta. Ska ju vara lägerledare om en månad och det ger ju faktiskt ganska bra pengar för att vara ett läger. Sen har jag fått erbjudande om att jobba då och då för Greenworks men de är verkligen slavlön men känns nästan som det är värt det plus att det är något jag vill jobba med.

Nej fy nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag ut igen och se om nån möjligen vill ha en pisseblöt tidning att läsa till frukosten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0