Apu=lov?

Hur är det med alla er som har Apu/Praktik just nu? Har ni fullt upp eller är det mindre än att vara i skolan? Jag har nämligen näst intill lov eftersom vi bara gör något nån dag i veckan. Jag håller på med att göra musikvideos och reklamfilmer men eftersom det är projket som inte är varje dag så får vi vara hemma alla de andra dagarna. Idag är jag helt ledig och imorgon så har jag bara ett möte på en kvart. Känns skönt men ändå inte eftersom alla andra jobbar och sånt just nu så jag har inget att göra hela dagarna.

Men imorgon är det ju i alla fall fredag och då får jag träffa folk! Ska nämligen ut och det ska bli sjukt kul! Ska ju med lite folk jag inte träffat på ett bra tag med.

Men nu ska jag gå och ta mig ett par rostade mackor innan jag börjar städa.


Postat av: hasselnöten

Vi håller också på med musikvideo :)! och det går också segt.. men nu ska vi bara redigera allt och vi kmr typ börja 10 och sluta två på dan, ih.

imån då djävlar ska vi ha kul!

2009-11-26 @ 20:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0