Söndag

Min helg har varit ganska lugn och i fredags fyllde som sagt min mamma år men hon var inte hemma på kvällen så vi gav henne presenter och sen så åkte hon så det blev inte så mycket firande.

Igår så åkte vi på en återträff från lägret jag jobbade på i sommras. Det var trevligt att träffa alla man jobbat med och ja man kan ju säga att jag jobbade gratis igår eftersom jag var med och hjälpte till med massa saker. Men pengar var inget jag brydde mig om utan bara kul att få hjälpa till. På vägen hem så mötte jag upp Christopher som följde med hem eftersom vi skulle fira mamma. Så mormor kom och Malin tog med sig Mattias och vi hade det jätte trevligt. Sen så tog vi det bara lugnt resten av kvällen.

Idag har det varit en typisk söndag när allt känns grått och tråkigt. Men kanske ska med mamma och Sara till Ikea så något kommer jag ju göra i vilket fall. Men vet inte om jag vill med eftersom jag inte har några pengar så kommer säkerligen bara bli arg för att jag inte kan köpa något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0