Behöver filmtips!

Jag vill se nån film idag innan jag lägger mig så jag undrar om ni har något tips på en bra film så jag slipper lägga min tid på att leta efter en som kanske är jätte dålig ändå.

Tidigare idag så såg jag verkligen en film som enligt mig var slöseri med tid. Jag tror jag hade så höga förväntningar efter ha sett trailern att jag blev arg för att den inte var som jag trodde. 

Det var Spread som hade premiär iår. Vad tyckte ni om den?


Postat av: Malin

"the uninvited" hyrde och såg den idag. bättre än va jag trodde, men ett riktigt bra slut. kan verkligen rekommendera! vill verkligen varna för "last of the living dead" eller va den nu hette... värre JÄVLA SKIT FILM FÅR MAN LETA EFTER!!! vi stängde av efter ca 5 min. det gick helt enkelt inte att se mer för den sög så jävla mkt! dåligaste filmen jag sett i hela mitt liv!!

2009-10-26 @ 21:14:45
URL: http://malinochlisa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0